... sale beneficii pentru sănătate, inclusiv ajutând la reducerea grăsimii, îmbunătățirea compoziției corporale, îmbunătățirea sănătății inimii, combaterea stresului oxidativ și reducerea inflamației, CLA este disponibil atât sub formă de pulbere, cât și de ulei.
SRS Nutrition Express oferă ambele tipuri. Tehnologia furnizorului nostru este susținută de laboratoare recunoscute internațional, cu peste...
Asistență calificată prin serviciul QMB, management interimar și soluționarea problemelor.
Încredințați temele dvs. de management al calității experților externi.
Motivele pentru a apela la suport extern în managementul calității sunt variate. Care este motivul dumneavoastră? Aveți nevoie de o ușurare pe termen scurt a personalului dvs. de management al calității, de un know-how specializat pentru o problemă complicată sau este mai profitabil să încredințați temele dvs. de management al calității unei persoane specializate externe? Indiferent de motivul care vă determină să externalizați managementul calității: cu o experiență de lungă durată, o abordare practică și multă expertiză, suntem bucuroși să vă sprijinim în managementul calității.
Managementul separărilor – Vă ajutăm să găsiți o soluție constructivă în cazul unei separări necesare de un lider și să evitați disputele legale.
SEPARĂRILE sunt inevitabile în companii atunci când strategiile, structurile de conducere și relațiile sunt reevaluate și ajustate. Cu toate acestea, separarea este întotdeauna un pas greu pentru cei implicați. De aceea, contează modul în care se face. Credibilitatea și încrederea în actorii din procesul de separare sunt puse la încercare.
Outplacement-ul oferă celor afectați o nouă perspectivă și facilitează procesul de desprindere.
Ca o expresie a aprecierii, outplacement-ul vă ajută să rezolvați separarea într-un mod constructiv.
Veți ajunge mai repede la o soluție amiabilă și veți evita disputele legale.
Își asumați responsabilitatea socială și astfel câștigați încredere și loialitate în jur.
Outplacement-ul promovează cultura separărilor și întărește brandingul angajatorului.
De ce să stabilim un previzional?
Pentru a cuantifica obiectivele de atins
Pentru a estima viabilitatea unui proiect (lansarea unei noi activități, a unui nou produs, cucerirea unei noi piețe, achiziția de terenuri sau echipamente)
Pentru a estima nevoile financiare de mobilizat (în special dacă orizontul sanitar și/sau economic ar putea deveni sumbru)
Pentru a identifica riscul de dificultăți financiare pentru a le rezolva rapid (trebuie să putem rezolva aceste dificultăți anticipat și nu „cu cuțitul la gât”, negocierea unor facilități de numerar, obținerea unui împrumut, amânarea unui proiect)
Pentru a identifica abaterile între rezultatele dvs. și previziunile dvs. (remediind aceste abateri, optimizați gestionarea afacerii dvs.)
Din toate aceste motive, încredințați-ne realizarea previzionalului dvs. financiar, care vă va fi transmis în 48 de ore lucrătoare.
Ideea de bază și principiile fundamentale ale Lean Management (LM), cele mai comune instrumente LM, implementarea principiilor fundamentale în practică, exersarea metodelor pe baza exemplelor de afaceri, asigurarea introducerii de succes, proiectarea multiplicării LM.
Metode de predare
-------------------------------------
Trainerii Rhein S.Q.M. combină fundamentele teoretice specifice cu exemple practice în cadrul secvențelor de exerciții cu participanții, astfel încât fundamentele și metodele Lean Management să fie înțelese în mod practic.
Durata seminarului
--------------------------
2,0 – 4,0 zile (în funcție de dorința clientului)
De ce, cum?
Dinamizați-vă afacerea pe teme interconectate de sănătate pozitivă, coeziune a echipei și performanță.
Oferiți echipelor dumneavoastră mijloacele de a reduce stresul în favoarea calității vieții și a bunăstării la locul de muncă.
Promovați comportamente adecvate în ceea ce privește alimentația, somnul și gestionarea stresului, permițând fiecăruia să își dezvolte întregul potențial.
Oferim soluții ludice, demitizând 3 teme majore ale sănătății: într-o abordare educativă pozitivă, cooperativă în grupuri mici incluzive, mobilizând inteligența colectivă.
Sérotonine Plus Cabinet d'Expertise vă însoțește în cadrul companiei pentru o reflecție comună și implementarea de ateliere, dezbateri, conferințe interactive, pe problemele de stres, alimentație și somn. Sunt deschis la proiectul dumneavoastră. Pentru a afla mai multe, ne puteți contacta la 07.83.05.35.58 sau prin email.
Jurnal Digital de Kilometraj
Eliminați neplăcerile cu o administrare precisă și ușor de utilizat a jurnalului de kilometraj digital, protejând în același timp confidențialitatea datelor angajaților dumneavoastră.
- Înregistrați toate călătoriile automat și clasificați călătoriile ca fiind de afaceri sau private
- Generați rapoarte precise de kilometraj pentru a ajuta la conformitatea cu HMRC
- Protecția confidențialității datelor angajaților pentru atât călătoriile de afaceri, cât și cele private
- Aplicație prietenoasă cu șoferii disponibilă pe Android și iOS
Abordare ecologică a Le Puy-en-Velay și preocupată de d - Dacă sunteți în căutarea unui electrician competent și profesionist în Puy-en-Velay și orașele învecinate, puteți apela la Les Bons Artisans. Oferim o gamă completă de servicii electrice pentru persoane fizice și profesioniști. Putem interveni pentru diverse misiuni, cum ar fi instalarea sistemelor electrice complete, repararea defecțiunilor electrice, amenajarea iluminatului interior și exterior, instalarea prizelor electrice, înlocuirea întrerupătoarelor și multe altele. Punem la dispoziția dumneavoastră electricieni calificați, experimentați și echipați pentru a realiza proiectele dumneavoastră în cele mai bune condiții. Suntem disponibili 6 zile pe săptămână, între orele 7:00 și 22:00 pentru a răspunde cererilor dumneavoastră.
Din septembrie 2013, toți angajatorii sunt obligați să verifice locurile de muncă nu doar din punct de vedere fiziologic sau ergonomic, ci și în ceea ce privește sarcinile psihice. Acest lucru poate fi controlat în viitor de către Inspecția Muncii și asociațiile profesionale/ fondurile de accident.
În acest seminar, persoanele responsabile din cadrul companiei vor învăța cum să efectueze și să integreze sarcinile psihice în cadrul evaluării riscurilor…
Obiective:
• Să cunoască cauzele care afectează psihicul
• Să afle metodele și structura pentru implementarea/ introducerea evaluării riscurilor
• Să poată aplica instrumente și cunoștințe concrete pentru realizarea analizei riscurilor
• Să implementeze evaluarea riscurilor
Observații:
Toate evenimentele sunt disponibile și ca seminarii interne.
Veți deveni familiarizat cu teoriile conflictului și cu modelele practice de conversație și comportament pe care le puteți aplica imediat.
Conflictele sunt, în principiu, o parte a multor conversații. Veți recunoaște care conflicte sunt de natură pozitivă și cum puteți transforma efectele negative în conversații creative.
(Chiar și agresiunile fizice le puteți rezolva în 1 secundă.)
Conținut:
1. De la conducerea conversației la managementul conflictului
2. Strategii cooperative de soluționare a conflictelor
3. Atacuri neloiale și contracararea acestora
4. Diagnosticarea rapidă a nivelului de escaladare este utilă
5. Rezolvarea profesională a blocajelor
6. Tehnici speciale pentru contactul direct
7. Gestionarea stresului în viața profesională
Obiective:
Controlul atmosferei conversației, strategii de de-escaladare în contactul direct, construirea rapidă a unei relații pozitive.
Coprocess SA - Modulul de Reconciliere de Sfârșit de Lună permite unităților de afaceri ale companiei să încarce TOATE creanțele și TOATE datoriile, astfel încât acestea să poată fi reconciliate cu contrapartea din întreaga grupă. Un control mai strict înseamnă cifre mai bune pentru P&L consolidat și Bilanț.
Pandemia COVID-19 a avut un impact major asupra vieților noastre.
Mulți dintre noi se confruntă cu provocări care pot fi stresante și pot provoca emoții puternice atât la adulți, cât și la cei mai tineri. Este absolut normal să simți astfel de emoții și ca o anxietate să se instaleze în timpul pandemiei COVID-19.
Stresul și îngrijorarea sunt răspunsuri normale ale corpului nostru în fața pericolului. În această lucrare, veți înțelege fiecare dintre emoțiile pe care le simțiți și, prin exerciții practice, veți putea face față stresului și anxietății.
O coach de viață în Brive, în Correze, te ajută să găsești motivația și instrumentele necesare pentru a aduce schimbări în stilul tău de viață. Valérie Ville: coaching pentru un acompaniament în coachingul de viață personalizat și complet adaptat.
Cum să preiei controlul și să devii stăpânul jocului?
Ca antrenor, abordarea mea se concentrează pe reprogramarea software-ului nostru intern, dezvoltarea abilităților, întărirea cunoașterii de sine și a intuiției.
Sunt specializat în dezvoltarea abilităților, comunicarea eficientă, dar și în gestionarea stresului și reducerea încărcăturii mentale.
Prin coaching, vei putea depăși blocajele interne, îmbunătăți încrederea în tine și câștiga autonomie.
Învăță să îți gestionezi emoțiile, gândurile și comportamentele pentru a te adapta mai ușor la toate situațiile.
Formulă specială pentru calitatea somnului și gestionarea stresului.
Asociere de magneziu cu biodisponibilitate ridicată și extracte vegetale bio. Formulă compusă doar din ingrediente BIO sau provenite din fermentație bacteriană. Formulă dezvoltată și testată în Franța, lângă Montpellier. Ingrediente: Bisglicinat de magneziu, Taurină, Pulbere de păducel bio (Crataegus monogyna), Pulbere de rhodiola bio (Rhodiola rosea), Pulbere de Valeriană bio (Valeriana officinalis), Vitamina B6 (Clorhidrat de piridoxină), Antiaglomerant: Extract de tărâțe de orez, Capsulă vegetală (Pullulan).
• ÎN VIZIO SAU LA CABINET
GESTIONAREA COMPORTAMENTELOR
pentru a nu mai fi nervos, a procrastina etc...
(acompaniament de 3 luni – 1200 € HT)
- O întâlnire de 30 de minute pentru a ne cunoaște și a stabili cadrul coaching-ului.
- 1 sesiune preliminară: scopul este de a expune problema și ceea ce se așteaptă de la acompaniament (obiectiv, provocări, indicatori de succes și modalități practice, precum și resursele de pus în aplicare).
- Vom stabili împreună strategia și planul de acțiune, pentru a atinge obiectivul și vom adapta modalitățile în funcție de progres.
- Vom contracta colaborarea noastră pentru succesul dumneavoastră.
- 7 sesiuni de coaching (1h30)
Agilitatea procesului este garantată de coach care dispune de numeroase instrumente.
Obiectivele formării :
- Înțelegerea mecanismelor stresului,
- Caracterizarea profilului dumneavoastră de „stresor” pentru a ieși mai repede dintr-o reacție de stres,
- Implementarea condițiilor pentru a elimina principalele surse de stres,
- Sprijinirea celor din jur în situații stresante.
Beneficii :
- Autonomie și liniște în fața schimbării,
- Utilizarea mai bună a resurselor mentale pentru a gestiona situații complexe,
- Dezvoltarea „Soft Skills”-urilor dumneavoastră (capacități de adaptare, inovație, liniște și reziliență),
- Eliminarea impactului stresului (tensiuni, patologii induse…).
Conținut :
Această formare include 2 cursuri virtuale de 1h30 (= 3h de învățare la distanță sincronă) și 3 module de e-learning (= 6h de învățare la distanță asynchronă: chestionar pentru stabilirea profilului dumneavoastră, coaching video și experiență interactivă).
Maximizarea timpului prin limitarea distanțelor, a timpului de întâlniri, redactarea propunerilor, clasificarea clienților, alocarea coeficientilor de vizite, preluarea comenzilor prin telefon, gândindu-ne la videoconferință,
în funcție de situații, vom găsi modalități de a elibera timp pentru a face și mai bine.